چگونه لایو دیگران را ببینیم

چگونه لایو دیگران را ببینیم

چگونه لایو دیگران را ببینیم

چگونه لایو دیگران را ببینیم ؟ ( فیلم زنده در اینستاگرام ) وقتی شخصی که او را دنبال می کنید یک ویدیوی زنده را شروع و به اشتراک می گذارد ، عکس پروفایل او در بالای Feed با یک حلقه رنگی در اطراف آن و کلمه زنده نمایش داده می‌شود. برای مشاهده ویدیوی زنده روی عکس پروفایل او ضربه بزنید یا کلیک کنید.

در حین تماشای ویدیوهای زنده

توجه داشته باشید زمانی که یک ویدیوی زنده را می‌بینید، شخصی که آن را به اشتراک می‌گذارد و هر شخص دیگری که ویدیو را نگاه می‌کند، می‌توانند ببینند که شما به ویدیو پیوستید. در هنگام تماشای ویدیوهای زنده دیگران، می‌توانید نظر بدهید، لایک کنید و به اشتراک بگذارید. هر شخصی که ویدیو را نگاه کند، می‌تواند لایک یا نظر شما را ببیند.

در هنگام دیدن ویدیوی زنده در Instagram Stories ، می توانید در لحظه با دوستان و دنبال کنندگان خود در ارتباط باشید و ارتباط برقرار کنید.

نحوه اشتراک گذاری لایو زنده

لایو زنده در اینستاگرام سخت نیست و به سادگی قابل انجام است ، برای این کار باید دوربین گوشی را در اینستاگرام باز کنید ، گزینه Live را انتخاب و برای اشتراک گذاشتن ویدیو زنده خود دکمهStart Live Video را انتخاب کنید.
ویدئوهای زنده و لایوها در اینستاگرام تا یک ساعت دوام دارند و ممکن است برای دنبال کنندگان شما وقتی که لایو را شروع می کنید یک اعلان ارسال شود تا موقعی که پخش می شود بتوانند به ویدیو شما بپیوندند ، با شما هماهنگ شوند و بین شما تعامل به وجود بیاید.

  • در اینستاگرام روی نظر در قسمت پایینی صفحه و روی Like برای لایک کردن ویدیوی او کلیک کنید.
  • همچنین برای نظر دادن در Instagram.com افزودن نظر را در گوشه پایین سمت راست صفحه نمایش کلیک کنید.

بازپخش ویدیوی زنده ( لایو )

اگر از دیدن ویدیویی جا ماندید یا نتوانستید آن را ببینید ، آن شخص می تواند ویدیو را ضبط و در قسمت IGTV قرار دهد ، بدین صورت می توانید ویدیو را در پیج او ببینید و درباره ویدیو نظر دهید ، آن را لایک کنید و یا برای دیگران ارسال کنید.

بیشتر بخوانید
مشاور دیجیتال مارکتینگ

چگونگی شروع یک ویدیوی زنده در Instagram

برای مدت زمان حداکثر یک ساعت می توانید ویدیو زنده ( لایو ) که شروع کرده اید را با دنبال کنندگانان به اشتراک بگذارید. وقتی که ویدیو تمام شد می توانید آن را در IGTV قرار دهید و اشتراک گذاری کنید یا اینکه از بایگانی زنده اشتراک گذاری کنید.

انجام کارهای زیر را برای شروع یک ویدیو زنده در اینستاگرام انجام دهید.

  • علامت دوربین در قسمت چپ و بالای فید را انتخاب کنید و یا آن را بکشید.
  • بعد از باز شدن دوربین گزینه زنده را انتخاب کنید و این  را انتخاب کنید.
  • کسانی که به ویدیو شما می پیوندد را ( تعداد آنها ) در قسمت بالای صفحه می توانید ببینید ، نظراتی را هم که ارسال می کنند در پایین صفحه.
  • با انتخاب گزینه نظر می توانید نظر جدیدی را اضافه کنید.
  • و در آخر برای پایان دادن به ویدیوتان در قسمت بالا و سمت راست علامت اتمام را انتخاب کنید. بعد از آن برای اینکه ویدیو را در گوشی همراه خود و یا در قسمت IGTV ذخیره کنید گرینه  را انتخاب کنید.

نکته : به این نکته توجه داشته باشید که وقتی ویدیو را در تلفن همراهتان ذخیره می کنید ، نظرات ، لایک ها ، تعداد بینندگانی که به ویدیو شما پیوسته بودند ذخیره نمی شود. موقع ذخیره کردن ویدیو لایو بر روی گوشی همراهتان ممکن چند دقیقه طول بکشد ( مخصوصا اگر ویدیوتان طولانی باشد ).

مدیریت ویدیو زنده ( لایو )

  • برای اینکه بینندگان نتوانند نظرات خود را ارسال کنند ، گزینه  را در قسمت پایینی صفحه انتخاب کنید و بعد از آن خاموش کردن نظردهی را انتخاب کنید. ( این روش برای گوشی های iPhone بود. برای گوشی های اندروید هم مشابه همین روش است تنها تفاوت آن ها انتخاب گزینه های پایین صفحه می باشد که برای اندروید این را انتخاب می کنند ).
  • برای اینکه گزینه درخواست‌های پخش زنده را خاموش کنید ، گزینه  را برای گوشی های iPhone و گزینه را برای گوشی های Android در قسمت پایینی ضربه انتخاب کنید. بعد از آن گزینه خاموش کردن درخواست‌ها برای رفتن به پخش زنده را انتخاب کنید و تمام.
  • برای دیدن عکس ها و ویدیوهایی که در حافظه گوشیتان هستند ( iPhone ) در لایو گزینه را از قسمت پایین انتخاب و برای اینکه نمایش آن ها را پایان دهید گزینه را انتخاب کنید. ( فقط عکس ها و ویدیوهایی که در گوشی همراهتان ذخیره هستند می توانید ببینید ).
بیشتر بخوانید
تنظیمات لایو دو نفره اینستاگرام

نکته : اگر پست هایی که قبلا در پیجتان گذاشته اید و از طرف اینستاگرام حذف شده اند ، برای ویدیو زنده ( لایو ) هیچ مانعی وجود ندارد و به راحتی می توانید با دنبال کنندگانتان به اشتراک بگذارید.

نحوه شروع لایو با یکی از دوستان یا آشنایان

برای شروع کردن لایو دونفره در اینستاگرام ۲ راه وجود دارد :

  • شما لایو را شروع کنید و کسی را که می خواهید دعوت کنید تا لایو دونفره شود.
  • اگر کسی لایوی را شروع کرده برای پیوستن درخواست اترسال کنید تا به او بپیوندید.

راه دعوت از دوستتان برای پیوستن به لایو شما

  • گزینه دوربین در قسمت بالا و سمت چپ خود را انتخاب کنید و یا اینکه فید خود را بکشید.
  • گزینه زنده را انتخاب کنید ، و بعد از آن گزینه را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد گزینه را انتخاب کنید.
  • اسم کسی که دوست دارید به ویدیوتان بپیوندد را انتخاب و بعد افزودن را انتخاب کنید. ( البته کسانی که در لایو شما شرکت کرده اند و در حال تماشای شما می باشند را می توانید دعوت کنید ).
  • کسی را که از او دعوت بعمل آورده اید ، اگر درخواست دعوت شما را قبول کند صفحه نمایش شما به دوقسمت تقسیم می شود و تصویر هردوی شما را نمایش می دهد.
  • برای حذف کردن شخص دعوت شده می توانید گزینه  را انتخاب کنید و بعد از آن از روی صفحه تصویرش برداشته می شود و دوباره تصویر خودتان را به تنهایی نمایش می دهد.

درخواست دادن به دوستتان برای شرکت در لایوی که تماشا می کنید

  • برای درخواست دادن برای شرکت در لایو با دیدن گزینه درخواست برای پیوستن آن را انتخاب کنید و روی گزینه درخواست ضربه بزنید.
  • بعد از آن گزینه ارسال درخواست را انتخاب کنید.
  • بعد از اینکه آن شخص درخواست شما را قبول کند اعلانی دریافت می کنید با این مضمون که در حال پیوستن به ویدیوی زنده هستید.
بیشتر بخوانید
بیو خاص برای اینستاگرام

 

امیدواریم که این مطلب ( چگونه لایو دیگران را ببینیم ) مورد رضایت شما عزیزان واقع شده باشد. برای دیدن مطالب بیشتر به سایت لایک پرس مراجعه کنید.

چگونه لایو دیگران را ببینیم

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top