فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام

فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام

فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام

instagram یک برنامه رسانه ای اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم ها با دوستان ، خانواده و … است. افراد زیادی در سرتاسر دنیا اکانت اینستاگرام دارند ، بنابراین ، وجود انواع مختلف افراد و عقاید منجر به اظهارنظرهای ناخواسته در پست اینستاگرام در برخی مواقع می شود. فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام برای این است که افراد مختلف در بخش نظرات پست های افراد مشهور تبلیغات ارسال می کنند و نظرات نامناسب را زیر پست می نویسند. این نوع فعالیتها ناخواسته است.

چه پیج هایی باید از فیلتر کردن کامنتها استفاده کنند

اگر یک نمایه عمومی اینستاگرام دارید ، به احتمال زیاد قربانی نظرات نامناسب غریبه ها شده اید. با توجه به گستردگی شبکه اجتماعی ، فرار از چنین افرادی عملاً غیرممکن است. خوشبختانه ، اینستاگرام مجموعه ای از ابزارها را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد نظرات توهین آمیز را مسدود کنید. به منظور جلوگیری از ارسال پست ، می توان نظرات مربوط به پستهای اینستاگرام را به راحتی فیلتر کرد.

برای انجام فیلتر کارهای زیر را انجام دهید :

  • برنامه Instagram را در تلفن همراه ( iPhone و یا Android ) خود باز کنید و سپس با ضربه زدن روی تصویر خود در گوشه پایین سمت راست ، به نمایه خود بروید.
  • برای دسترسی به منوی کناری ، روی دکمه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و سپس به تنظیمات> حریم خصوصی بروید.

فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام

  • در بخش “تعاملات” ، روی گزینه “نظرات” کلیک کنید.

فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام

  • برای اینکه نظرات توهین آمیز را ببندید ، به ابزارهای موجود در بخش “فیلترها” نیاز دارید.

با روشن کردن اولین گزینه “پنهان کردن نظرات توهین آمیز” اینستاگرام به طور خودکار سعی می کند نظرات نامناسب را قبل از اینکه به شما برسند ، شناسایی کند و آنها را با استفاده از فیلتر مبتنی بر هوش مصنوعی مسدود کند. علاوه بر بخش نظرات پست های شما ، این تنظیم همچنین در پاسخ هایی که ممکن است از استوری ها و فیلم های زنده خود دریافت کنید نیز اعمال می شود.

بیشتر بخوانید
خرید فالوور واقعی اینستاگرام

فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام

  • راه حل اینستاگرام هر بار موثر نخواهد بود و ممکن است برخی از نظرات توهین آمیز همچنان از بین نروند.

گزینه “فیلتر دستی” دوم ، همانطور که از نام آن پیداست ، به شما امکان انتخاب کلمات یا عباراتی را می دهد که واجد شرایط توهین آمیز هستند. اگر اینستاگرام نظری حاوی هر یک از آنها را مشاهده کند ، شبکه اجتماعی آن را مسدود می کند.

وقتی فیلتر دستی را فعال می کنید ، اینستاگرام یک قسمت متنی را نشان می دهد که در آن باید این کلمات را وارد کنید. اگر می خواهید بیش از یک مورد اضافه کنید ، فراموش نکنید که آنها را با کاما جدا کنید.

فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام

این ویژگی در وب سایت اینستاگرام نیز موجود است. در آنجا ، روی تصویر کوچک تصویر نمایه خود در گوشه بالا سمت راست وب سایت کلیک کنید و سپس به تنظیمات> حریم خصوصی و تنظیمات> ویرایش تنظیمات نظر بروید.

فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام

هرگاه نظری با هر یک از این فیلترها مطابقت داشته باشد ، به غیر از شخصی که آن را گذاشته است ، برای دیگران قابل مشاهده نخواهد بود.

 فیلتر دستی

در بخش “فیلتر دستی” در تلفن خود گزینه سومی هم وجود دارد به نام “فیلتر کردن کلمات بیشتر گزارش شده”. فعال کردن این ، کلمات و عباراتی را که اغلب در نظراتی که شما به عنوان سوء استفاده یا هرزنامه به اینستاگرام گزارش می دهید ، وجود دارد.

  • برای گزارش یک نظر اینستاگرام ، یک بار نظر را انتخاب کنید تا فعال شود و سپس دکمه “Exclamation Point” را که در نوار منوی بالای صفحه است پیدا کنید.
بیشتر بخوانید
بازیابی رمز اینستاگرام

فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام

  • “گزارش این نظر” را انتخاب کنید و دلیل گزارش دادن آن را انتخاب کنید.

فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام

گرچه این گزینه های فیلتر کردن نظر بی عیب و نقص نیستند ، اما می توانند تعداد اظهارات توهین آمیز را که بر روی عکس ها و فیلم های شما قرار دارد به شدت کاهش دهند.

اگر کاربر خاصی وجود دارد که به طور منظم نظر نامناسبی را می گذارد ، می توانید او را مسدود کنید یا به طور خاص انتخاب کنید چه کسی مجاز است درباره پست های شما نظر بگذارد.

فیلتر کردن نظرات در پست ها

به طور کلی در اینجا مراحل فیلتر کردن نظرات در پست های اینستاگرام وجود دارد که به ترتیب ارائه می دهیم :

  • به نمایه خود بروید.
  • در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید.
  • به تنظیمات بروید.
  • حریم خصوصی را انتخاب کنید ، سپس روی نظر ضربه بزنید.
  • در کنترل های نظر ، روی فیلتر دستی ضربه بزنید و روشن کنید.
  • کلمات ، عبارات ، اعداد یا شکلک های خاص را وارد کنید تا نظرات را فیلتر کنید.

به طور پیش فرض ، “مخفی کردن نظرات توهین آمیز” روشن است که می توانید آن را تغییر دهید. همچنین می توانید فیلتر کلمات کلیدی را روشن کنید تا نظراتی را که حاوی کلمات ، عبارات ، اعداد یا شکلک خاصی است که دوست ندارید ، آن ها را مخفی کند.

توجه داشته باشید:

  • می توانید کلیک کنید تا کادر بعدی را انتخاب کنید تا از کلمات کلیدی پیش فرض استفاده کنید تا نظراتی را که حاوی کلمات کلیدی معمولاً گزارش شده از پست های دیگران هستند ببینید و سپس مخفی کنید.
  • هنگامی که فیلتر روشن می شود ، این نظر هم در مورد نظرات جدید و هم در مورد نظرات ارسال شده اعمال می شود.
  • هنگامی که یکی فیلتر کردن نظر را خاموش می کند ، نظرات فیلتر شده در پست ها بازیابی می شوند.
بیشتر بخوانید
لایک ایرانی اینستاگرام

نکته : کلمات کلیدی پیش فرض : لیست پیش فرض کلمات کلیدی فقط در زبان های خاص در دسترس است.

 

امیدواریم که این مطلب ( فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام ) مورد رضایت شما عزیزان واقع شده باشد. برای دیدن مطالب بیشتر به سایت لایک پرس مراجعه کنید.

 

فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top