خرید فالوور واقعی ایرانی

خرید فالوور واقعی ایرانی

خرید فالوور واقعی ایرانی

در این مقاله ما به شما بهترین سایت را برای خرید فالوور واقعی ایرانی معرفی می کنیم. وب سایت لایک پرس نه تنها به شما کمک می کند دنبال کنندگان بیشتری در اینستاگرام داشته باشید بلکه به رشد سریع پیج ، لایک بیشتر ، ویو ، کامنت و… نیز کمک می کند تا بتوانید مخاطبان مورد نظر خود را در پربازدیدترین شبکه اجتماعی دنیا افزایش دهید.

اگر یک شخص معمولی و یا صاحب یک برند در اینستاگرام هستید ، لایک پرس بهترین وب سایت رسانه های اجتماعی برای تنظیم پیج اینتاگرام شما است.

آیا می خواهید فالوور واقعی بخرید تا بتوانید بدون صرف سال ها تلاش در پیج اینستاگرامیتان کسب و کار یا پیج شخصی خود را به سطح بالایی برسانید؟ پس در ادامه با ما همراه باشید.

خرید فالوور اینستاگرام

لایک پرس دارای فالوورهای برتر ، خدمات ارزان قیمت و سایر ویژگی های خاص اینستاگرام می باشد که آنها را به بهترین سایت برای خرید فالوور تبدیل کرده است. خرید فالوور اینستاگرام و مدیریت پیج اینستاگرام بر اساس آخرین الگوریتم و ساختار ، شامل مدیریت پست و استوری همچنین افزایش فالوور و ادمین اختصاصی که به شما کمک می کند در مدت زمان کوتاهی پیج خود را تقویت کنید.

فالوور واقعی اینستاگرام

داشتن فالوورهای واقعی ، برای پیج مفیدتر و بهتر است اما داشتن تعداد زیادی دنبال کننده با وجود زمان کم و یا حتی در بعضی مواقع مدت زمان طولانی غیرممکن است چون مردم سخت پسند شده اند و به راحتی پیجی را فالوو نمی کنند. گزینه بهتر مخصوصا در کشور عزیزمان ایران خرید فالوور واقعی ایرانی برای افزایش فالوور در شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد.

بیشتر بخوانید
پاک کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه

نمی توان سال ها صبر کرد تا تعداد فالوورهایتان افزایش پیدا کند ، ازطرفی هرچه تعداد فالوورهای یک پیج بالاتر باشد مسلماً بازدید و رتبه پیج نیز بالاتر است. برای اینکه تعداد بیشتری فالوور در اینستاگرام داشته باشید و سریعتر مورد توجه قرار بگیرید ، باید فالوورهای اینستاگرام را بخرید زیرا هرچه تعداد فالوور بیشتری داشته باشید ، از نظر رقبا و همچنین مشتریانتان معتبرتر دیده می شوید.

وقتی با یک حساب کاربری در اینستاگرام روبرو می شوید که تعداد زیادی فالوور دارد ، تصور می کنید که آن شخص یا آن برند مورد استقبال خوبی قرار گرفته است و این باعث می شود شما نیز ترغیب شوید و بخواهید یکی از آن ها باشید.

فالوور فیک اینستاگرام

اگر هزاران دنبال کننده داشته باشید اما فقط چند لایک و ویو در هر عکس و یا ویدیو داشته باشید ، صفحه شما واقعا مشکوک به نظر می رسد و از خرید فالوور فیک استفاده کرده است.

وقتی مردم متوجه این موضوع بشوند پیج شما را دیگر دنبال نمی کنند و فالوورهای واقعیتان را نیز از دست می دهید. زیرا تشخیص اینکه چه کسی دنبال کننده فیک را خریداری می کند و چه کسی فالوورهای واقی دارد واقعاً آسان است. اگر می خواهید مردم به برند شما ایمان داشته باشند و شما را فالوو کنند ، پس باید به آنها نشان دهید که فالوورهای واقعی دارید.

برای جذب افراد به صفحه خود به صورت ارگانیک تنها راهی است که می توانید استفاده کنید و مشتریان بیشتری داشته باشید خرید فالوور واقعی است. ربات های اینستاگرام پست های شما را لایک نمی نمی کنند و مانند دنبال کنندگان واقعی از وب سایت شما بازدید بعمل نمی آورند.

بیشتر بخوانید
تگ کردن در اینستاگرام

دلیل خرید فالوور واقعی

از زمانی که اینستاگرام در اوایل سال جاری الگوریتم خود را تغییر داد ، مشاغل و اشخاص شروع به خرید فالوور اینستاگرام کردند تا نشان دهند که طرفداران زیادی دارند ، همچنین کسب لایک نیز برای مشاغل و افراد تأثیرگذار دشوارتر می شود.

بنابراین علاوه بر اثبات اجتماعی تعداد فالوورهای واقعی ، لایک ها ، نظرات و بازدیدهای اینستاگرام ( ویو ) نیز مهم هستند ، اما یک بار دیگر ، این ترفند برای خرید تعامل با کیفیت بالا است که کاملا ارگانیک می باشد.

به طور کلی ، حساب های اینستاگرام با کمتر از ۱۰۰۰ فالوور میزان مشارکت متوسط ​​۸٪ را دارند. کسانی که از ۱۰۰۰ تا ۱۰،۰۰۰ پیرو دارند میزان تعامل آنها در حدود ۴٪ است. حسابهای بزرگتر ، مانند حسابهایی که بیش از ۱۰۰۰۰۰ فالوور دارند.

معمولاً میزان تعامل آنها حتی کمتر از ۲.۴٪ است و این اعدادی است که باید هنگام خرید فالوور و لایک اینستاگرام در خاطر داشته باشید. شما می خواهید این نسبت واقعی به نظر برسد پس باید این درصدها را به خاطر بسپارید.

تاثیر فالوور واقعی روی پیج

استفاده کردن از فالوور واقعی در بحث فروش محصولات کمک شایانی به شما می کند ، به همین دلیل کسانی که تازه وارد پیج شما می شوند و فالوورها و لایک از عکس مخصولات شما را می بینند باعث می شود که به پیج شما اعتماد کنند و شما را فالوو کنند و از محصولات شما خرید کنند.

پس به همین دلیل خرید فالوور واقعی ایرانی برای پیج شما مزیت‌های زیادی را دارد و شما می‌توانید با خرید فالوور واقعی زودتر به نتیجه برسید تا فالوورهای فیک. همچنین تعامل همان چیزی است که می خواهد برند شما را بسازد و تجارت بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد ، در نهایت همان چیزی است که شما برای ایجاد آن باید کار کنید.

بیشتر بخوانید
ساخت اکانت اینستاگرام

نتیجه گیری

استفاده از تاکتیک های غیر صادقانه شبکه های اجتماعی می تواند اینستاگرام شما را دچار مشکل بزرگی کند. اگر خوش شانس باشید ، با خرید فالوور فقط به شما اخطار می دهد. با این حال ، اینستاگرام شناخته شده است که حساب هایی که فالوورهای فیک و جعلی دارند کاملا می بندد. نه تنها پول خود را از دست خواهید داد بلکه در این صورت باید کل صفحه خود را ببنید و دوباره شروع کنید.

 

امیدواریم که این مطلب ( خرید فالوور واقعی ایرانی ) مورد رضایت شما عزیزان واقع شده باشد. برای دیدن مطالب بیشتر به سایت لایک پرس مراجعه کنید.

خرید فالوور واقعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top