خرید فالوور فیک کار صحیحی است؟

خرید فالوور فیک کار صحیحی است؟

خرید فالوور فیک کار صحیحی است؟

آیا برای پیج اینستاگرام خرید فالوور فیک کار صحیحی است؟ هم بله و هم خیر. اگر شما کسب و کار و شغل سختی برای جلب فالوور دارید و یا پیج شما شخصی است ، می توانید اقدام به خرید فالوور فیک کنید تا تعداد فالوورهایتان افزایش پیدا کند و نتیجه بخش است. اما این کار در دراز مدت ممکن است به اعتبار حساب شما آسیب برساند.

چرا شما نباید فالوورهای فیک اینستاگرام را بخرید :

برای این سوال که خرید فالوور فیک کار صحیحی است؟ یا خیر؟ چند دلیل واضح وجود دارد که چرا خرید فالوورهای فیک می توانند برای حساب اینستاگرام شما مضر باشند.

  • فالوورهای فیک اینستاگرام با حساب شما ارتباط و تعامل ندارند.
  • ممکن است در نهایت با نظرات نامناسب ربات در مورد پست ها همراه باشید.
  • اینستاگرام فالوورهای فیک را شناسایی و پاکسازی می کند.
  • خرید فالوور فیک بر خلاف شرایط خدمات اینستاگرام است.
  • داشتن فالوور فیک اعتبار شما را به عنوان یک تأثیرگذار از بین می برد.
  • با استفاده از فالوور فیک برای پیج کاریتان هیچ فروشی کسب نخواهید کرد.

۱. فالوورهای فیک اینستاگرام با حساب شما ارتباط و تعامل ندارند.

حتی یک لحظه باور نکنید که از طریق فالوورهای فیک خریداری شده اینستاگرام تعامل و ارتباط واقعی خواهید داشت. بعضی اوقات ، آنها اصلاً افراد واقعی نیستند ، فقط حساب های جعلی ( ربات ) هستند. فقط ممکن است مراجعه کنندگانی که به دیدن پیج شما می آیند با دیدن تعداد فالوورهای بالایی که دارید شما را دنبال کنند.

برای هر کسی که خود را به عنوان یک تأثیرگذار تصور می کند ، مهم است که فالوورهایتان واقعی است یا فیک. هر برندی که کار با اینفلوئنسرها را انتخاب کند ، اعتبار یک “تأثیرگذار” را قبل از اینکه تصمیم به همکاری با آنها بگیرد ، بررسی می کند.

بیشتر بخوانید
قالب استوری اینستاگرام

شما می خواهید دنبال کنندگانتان به پست های شما نگاه کنند تا ویو ، کامنت و لایک شما بالا برود حتی اگر آنها را دوست ندارند یا آنها را به اشتراک نمی گذارند. فالوورهای فیک خریداری شده هرگز چیزی را که ارسال می کنید نه می بینند و نه لایک و کامنت می کنند.  برخی از نشانه های معمولی فالوورهای فیک شامل : پروفایل های خالی فاقد عکس نمایه است.

البته همیشه به همین سادگی نیست. افرادی که حساب های فیک و جعلی را درست می کنند اغلب به قانون متقابل اعتماد می کنند. اکثر مردم به طور خودکار شخصی را دنبال می کنند که آنها را دنبال کند. حسابهای جعلی معمولاً هزاران حساب را دنبال می کنند ، تقریباً به همان تعداد پیگیری می شوند و بعد از چند روز افراد را دنبال نمی کنند ( که به دلیل لغو پیگیری آنها توجه نمی کنند ).

۲. ممکن است در نهایت با نظرات نامناسب ربات در مورد پست ها همراه باشید.

بعضی اوقات از طرف فالوورهای جعلی کامنت می گیرید ، اما آنها کاملاً با زبان شما متفاوت هستند. شما هیچ تصوری از آنچه آنها می گویند نخواهید داشت ( مگر اینکه از چیزی مانند Google Translate استفاده کنید ). ممکن است این نظرات در واقع تبلیغاتی برای گروه های سیاسی افراطی باشد.

یکی از روشهای رایج در حسابهای ربات و فیک ، ارائه نظرات عمومی درباره پستها است. بعضی اوقات ممکن است نتوانید از اصل بودن یک نظر مطمئن باشید. یک مشکل که گهگاهی ممکن است متوجه آن شوید این است که این نظرات عمومی برای یک پست خاص کاملاً نامناسب است.

بیشتر بخوانید
اکسپلور اینستاگرام

۳. اینستاگرام فالوورهای جعلی را شناسایی و پاکسازی می کند.

اینستاگرام می خواهد اعضای آن تجربه کاربری لذت بخشی را داشته باشند. بنابراین تلاش زیادی برای پیداکردن و حذف حساب های نادرست و فیک دارد. با جستجوی حساب های جعلی مرتباً آنها را پاکسازی می کند. آنها تجربه قابل توجهی در پیداکردن حسابهای جعلی دارند و همه علائمی که باید جستجو کنند را می دانند.

ممکن است که هزینه زیادی برای فالوورهای خود پرداخت نکرده باشید ، اما اگر این فالوورها پس از خرید سریعاً ناپدید شوند ، باز هم هزینه آن زیاد خواهد بود.

۴. خرید فالوور فیک خلاف شرایط خدمات اینستاگرام است.

اینستاگرام به افرادی که فالوور فیک می خرند اخطار می دهد. آنها نه تنها فالووهای جعلی را پاکسازی می کنند ، بلکه حق تعلیق حسابهای مربوط به این عمل را نیز برای خود محفوظ می دارند. اگر پیج شما محروم شود ، مطمئناً برای اعتبار حساب شما بد خواهد بود.

اینستاگرام ممکن است اولین بار به شما هشدار دهد ، اما بار دوم این کار را نمی کند و حساب شما را می بندد.

نکته : شما هرگز از فالوورهای اینستاگرام که می خرید درآمدی کسب نمی کنید.

۵. داشتن فالوور فیک اعتبار شما را به عنوان یک تأثیرگذار از بین می برد.

اگر مجبور هستید فالوور خریداری کنید ، می توانید فالوورهای واقعی خریداری کنید. مسیرهای تعامل مشخصی برای حساب های اصلی وجود دارد و اگر سطح تعامل شما بالاتر یا پایین از این مسیرها باشد ، مردم در ارزش شما به عنوان یک تأثیرگذار شک خواهند کرد.

بیشتر بخوانید
قابلیت پین ‌کردن کامنت به اینستاگرام اضافه شد

شما باید روی ساختن موارد زیر کار کنید. پست های با کیفیت را به اشتراک بگذارید. برای گرفتن لایک ( واقعی ) از مردم در اینستاگرام تلاش کنید ، در نهایت بعضی از مردم به پیج شما می آیند و نگاهی به آنچه شما ارائه می دهید ، می اندازند.

حتی می توانید برخی تبلیغات اینستاگرام را نیز درنظر بگیرید ، که این باعث افزایش فالوور شما می شود که امیدواریم فالوورهای واقعی را به خود جذب کنید. اگر بودجه ای برای “خرید” فالوور دارید ، بهتر است این پول را صرف تبلیغات کنید.

۶. با استفاده از فالوور فیک برای پیج کاریتان هیچ فروشی کسب نخواهید کرد.

در نهایت شما باید از خود بپرسید که چرا می خواهید فالوور بخرید. این افراد چه حساب های واقعی و چه کاملاً جعلی و فیک باشند ، هیچ هزینه ای برای محصولات شما خرج نخواهند کرد و مشتری واقعی شما نیستند.

اگر امیدوارید که یک تأثیرگذار باشید ، برندها ترجیح می دهند در صورت خرید فالوور با شما کار نکنند ( تشخیص این کار بسیار آسان است ). برندها تأثیرگذارهای خود را فقط بر اساس تعداد فالوور انتخاب نمی کنند.

 

امیدواریم که این مطلب ( خرید فالوور فیک کار صحیحی است؟ ) مورد رضایت شما عزیزان واقع شده باشد. برای دیدن مطالب بیشتر به سایت لایک پرس مراجعه کنید.

خرید فالوور فیک کار صحیحی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top