تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام

در این پست ، ما تمام مواردی را که می خواهید در مورد نحوه تبلیغات اینستاگرام بدانید ، از جمله گزینه ای برای ایجاد اولین تبلیغ خود ، به شما معرفی خواهیم کرد. ایجاد تبلیغات موفقیت آمیز اینستاگرام کار خیلی سختی نیست ، زیرا کاربران از قبل آماده خرید در این سیستم عامل هستند.

سوالی که برای خیلی ها پیش می آید این است که چگونه می توان در اینستاگرام تبلیغ انجام داد؟ تمام کسانی که دنبال تبلیغات هستند به دنبال یک تبلیغات موثرو هدفمند هستند. تبلیغات باعث می شود پیج کاری یا شخصی شما هرماه شاهد اضافه شدن تعداد بالایی فالوور باشد ، اما باید مراقب این مورد باشید که تبلیغات خود را در جای درستی انجام دهید تا نتیجه بخش باشد.

نحوه تبلیغات در اینستاگرام

در اینجا ۵ مرحله استفاده از تبلیغات را به شما ارائه می کنیم :

اینستاگرام با تعداد کاربران بیش از ۹۲۸ میلیون نفر در سراسر دنیا ، ابزاری اساسی برای هر بازاریاب در شبکه های اجتماعی است. تبلیغات اینستاگرامی یک استراتژی موثر است که انجام آن آسان است.

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

پست ها یا استوری هایی است که یک کسب و کار یا برند برای تبلیغ در فیدهای اینستاگرام کاربرانی که فالوورهای بالایی دارند یا به اصطلاح اینفلوئنسر هستند در ازای پرداخت مبلغی منتشر می شوند. آنها شما را در حین یا بعد از تبلیغ معرفی می کنند تا به پیج شما مراجعه کنند.

هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟

در مورد این که هزینه این تبلیغات چقدر است ، پاسخ دقیقی وجود ندارد. عوامل بسیاری در هزینه تبلیغات تأثیر می گذارند ، از جمله :

  • هدف گذاری
  • قرار دادن آگهی
  • قالب آگهی
  • زمان
  • محبوبیت اینفلوئنسر موردنظر
بیشتر بخوانید
خرید فالوور فیک کار صحیحی است؟

و…

اما این نکته مهم است که تصمیم بگیرید چقدر می خواهید هزینه کنید ، یا اینکه چقدر حاضرید در نتیجه هزینه کنید. تقریباً با هر بودجه ای می توانید حداقل کمی تبلیغات در اینستاگرام انجام دهید. با تعیین محدودیت هزینه تبلیغات ، بودجه روزانه و استراتژی پیشنهاد ، هزینه تبلیغات اینستاگرام خود را کنترل می کنید.

انواع برای تبلیغ اینستاگرام

اینستاگرام چندین قالب تبلیغاتی ارائه می دهد :

  • استوری های تبلیغاتی
  • تبلیغات عکس
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات IGTV

و…

هر نوع آگهی برای اهداف مختلف تجاری کار می کند و گزینه های مختلفی در دسترس است. در زیر به جزئیات خواهیم پرداخت.

  • استوری های تبلیغاتی

تبلیغات Instagram Stories تبلیغات تمام صفحه هستند که در استوری های کاربران نمایش داده می شوند. با ۵۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام که هر روز Stories را مشاهده می کنند ، این امکان را دارید که با تبلیغات Story به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا کنید.

برندها می توانند از تمام ویژگی های Instagram Stories مانند افزودن فیلترهای صورت ، جلوه های ویدئویی و متن برای ایجاد تبلیغات سرگرم کننده و خلاقانه استفاده کنند. این به شما امکان می دهد تبلیغات Stories اینستاگرام را ایجاد کنید که مانند استوری های معمولی به نظر می رسند.

  • تبلیغات عکس

تبلیغات عکس به برندها این امکان را می دهد تا محصولات و خدمات را از طریق تصاویر جذاب به نمایش بگذارند.

اگر در حال ساخت محتوای بصری درجه یک هستید ، تبلیغات عکس اینستاگرام این بستر را به شما می دهد تا آن را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارید ، یا اینکه می توانید محتوای جدیدی را به طور خاص برای نمایش به عنوان تبلیغ عکس ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید
امنیت اینستاگرام

همانند همه انواع تبلیغات اینستاگرام ، به این فکر کنید که کدام مورد بهترین پشتیبانی را انجام می دهد. آیا می خواهید بازدید کننده ای به وب سایت شما بیاید؟ ویو و فالوور پیجتان بالا رود؟ یا آنها را به سمت خرید اجناس پیجتان تشویق کنید؟

  • تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدئویی در اینستاگرام می تواند حداکثر یک دقیقه باشد ، بنابراین به شما این فرصت را می دهد تا کاربران از نزدیک نام تجاری و یا محصولات شما را ببینند. همانطور که گفته شد ، فیلم های کوتاه تر اغلب می توانند م موثرتر باشند ، به خصوص اگر در چند ثانیه اول تبلیغ برندتان را داشته باشید.

  • تبلیغات IGTV

اینستاگرام اخیراً اعلام کرده است که تبلیغات خود را در IGTV ارائه می دهد. از آنجا که این یک پیشرفت کاملاً جدید است ، جزئیات نحوه کار تبلیغات IGTV هنوز مشخص نیست ، اما سازندگان ویدئو تقربا نصف درآمد تبلیغات را دریافت می کنند.

نحوه تبلیغ در اینستاگرام

  • هدف خود را انتخاب کنید.
  • مخاطبان خود را شناسایی کنید.
  • محل تبلیغات خود را انتخاب کنید.
  • بودجه و برنامه خود را انتخاب کنید.
  • تبلیغات خود را ایجاد کنید.

اکنون زمان ایجاد آگهی واقعی است ، با انتخاب قالبی که می خواهید برای تبلیغ خود استفاده کنید شروع کنید.

نکات و بهترین روش های تبلیغات اینستاگرام

اکنون تمام مهارت های فنی لازم برای ایجاد یک تبلیغ اینستاگرام را کسب کرده اید. اما تبلیغات عالی یک هنر است ، نه یک علم. در اینجا نکاتی وجود دارد که باید هنگام ساخت آگهی در نظر داشته باشید و کاربران را به وجد بیاورید.

  • مخاطبان خود را بشناسید.
  • به تبلیغات خود از دیدگاه مشتریان نگاه کنید.
  • از نظر فنی ، می توانید برای اکثر تبلیغات حداکثر ۲۲۰۰ نویسه استفاده کنید ، اما فقط دو ردیف متن بدون قطع نمایش داده می شوند.
  • به نظرات مردم در تبلیغات خود پاسخ دهید.
بیشتر بخوانید
خرید فالوور اینستاگرام

و…

نتیجه گیری

مراقبت از نتایج به دست آمده و راضی نگه داشتن فالوورها مهمترین نکته برای اصلاح استراتژی و بیشترین استفاده از بودجه تبلیغات است. بعد از افزایش فالوور باید پیج جذاب با محتوای قوی و مورد رضایت فالوورها باشد تا از پیج شما بیرون نروند.

همچنین از بودجه تبلیغات اینستاگرام خود بیشترین بهره را ببرید. همه کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام خود را به راحتی در یک مکان ایجاد ، مدیریت و بهینه کنید.

 

امیدواریم که این مطلب ( تبلیغات اینستاگرام ) مورد رضایت شما عزیزان واقع شده باشد. برای دیدن مطالب بیشتر به سایت لایک پرس مراجعه کنید.

تبلیغات اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top