اضافه کردن آهنگ به استوری

اضافه کردن آهنگ به استوری

نحوه اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام

شاید عکس ها یا فیلم های عالی و برخی فیلترها و برچسب های جالب برای استوریتان در نظر داشته باشید ، اما شما هنوز یک عامل مهم را ندارید که آن هم اضافه کردن آهنگ به استوری است. اینستاگرام انتخاب یکسری از آهنگ های خودش و سرویس های پخش موسیقی مورد علاقه شما مانند Spotify ، SoundCloud و Shazam را به شما ارائه می دهد.

موسیقی را مستقیماً از اینستاگرام اضافه کنید یا آهنگ هایی را از سرویس های پخش موسیقی مورد علاقه خود مانند Spotify ، SoundCloud و Shazam بگیرید. ایجاد استوری های اینستاگرام کار راحتی است ، اما اگر بخواهید آنها را واقعاً سرگرم کننده بسازید ، می توانید این کار را انجام دهید. خوشبختانه ، اینستاگرام ابزارهای مختلفی را برای استوری ها ارائه می دهد.

اضافه کردن موسیقی از اینستاگرام

ابتدا موسیقی را مستقیماً از اینستاگرام اضافه خواهیم کرد. برای شروع استوری ، دکمه دوربین یا نماد Your Story را انتخاب کنید. در صفحه دوربین ، عکس یا فیلم خود را بگذارید. هر فیلتر یا جلوه خاصی را که می خواهید استفاده کنید. وقتی برای افزودن موسیقی به استوری خود آماده شدید ، نماد برچسب در بالای صفحه را انتخاب و سپس روی برچسب Music ضربه بزنید.

اضافه کردن آهنگ به استوری

در صفحه موسیقی ، از قسمت جستجو در بالای صفحه برای جستجوی آهنگ مورد نظر خود استفاده کنید. می توانید براساس آهنگ ، هنرمند یا آلبوم جستجو کنید. برای شنیدن یک کلیپ کوتاه ، روی دکمه پخش ضربه بزنید. اگر آهنگ یا هنرمند خاصی در ذهن ندارید ، فهرست های محبوب ، ژانرها ( راک ، پاپ ، جاز ، کلاسیک ، سینمایی ) را مرور کنید.

بیشتر بخوانید
فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام

وقتی آهنگ و موزیک دلخواهتان را انتخاب کردید ، روی آن در استوریتان ضربه بزنید. اگر از یک تصویر ثابت برای استوری خود استفاده می کنید ، موسیقی حداکثر ۱۵ ثانیه اجرا می شود. اگر ویدیو می خواهید بگذارید اینستاگرام آن را به قسمتهای ۱۵ ثانیه ای جداگانه تقسیم می کند  و موسیقی تا زمانی که کل ویدیو اجرا شود پخش می شود.

قرار دادن برچسب موسیقی روی استوری

هنگامی که انتخاب موسیقی خود را نهایی کردید ، این آهنگ به عنوان برچسب در استوری شما قرار می گیرد. می توانید محل قرار گیری آن را در استوری خود انتخاب کنید. همچنین می توانید اندازه و جهت برچسب را نیز تغییر دهید. برای بازگشت به صفحه قبلی که ظاهر برچسب را تغییر می دهد ، روی آن دو بار ضربه بزنید و سپس روی “تمام” ضربه بزنید تا به استوری خود برگردید.

اگر ویدیویی ضبط کرده اید ، می توانید قبل از ارسال آن به استوری ، با برچسب خود کارهای بیشتری انجام دهید. آن را به شخص یا شی خاصی در ویدیو بچسبانید. یعنی که برچسب در هنگام حرکت در فیلم همراه با شخص یا شی حرکت می کند.

پس از پایان کار ، روی نماد Your Story ضربه بزنید تا استوری خود را با انتخاب موسیقی منتشر کنید. اگر می خواهید فقط افراد خاصی آن را ببینند ، می توانید Close Friends را انتخاب کنید تا آن را برای گروهی از افراد که خودتان می خواهید آن را ببینند ارسال کنید ، یا روی Send To ضربه بزنید و انتخاب کنید چه کاربرانی باید آن را ببینند.

بیشتر بخوانید
خرید فالوور فیک کار صحیحی است؟

برای مشاهده استوری خود ، روی نماد Your Story ضربه بزنید. استوری شما با پخش موسیقی به صورت خودکار ظاهر می شود. با ضربه زدن روی برچسب آهنگ ، موسیقی متوقف می شود و یک پخش کننده موسیقی با دکمه پخش / مکث و سایر گزینه ها به نمایش در می آید.

اضافه کردن موسیقی در استوری

می توانید به یک عکس یا ویدیوی موجود که می خواهید در یک استوری استفاده کنید موسیقی اضافه کنید. نماد دوربین در بالا سمت چپ را انتخاب کنبد. برای دیدن عکس های ذخیره شده خود در تلفن همراهتان به سمت بالا بکشید.

عکس ها یا فیلم هایی را که می خواهید به استوری خود اضافه کنید انتخاب کنید و روی Next ضربه بزنید. برای افزودن موسیقی ، نماد برچسب در نوار ابزار در بالای صفحه را انتخاب  ، سپس برچسب Music را انتخاب کنید.

از این مرحله ، روند کار همان اضافه کردن موسیقی به عکس یا ویدیویی است که در بالا توضیح دادیم. موسیقی مورد نظر خود را پیدا کرده و انتخاب کنید. سپس انتخاب کنید که بخشی از آهنگ پخش شود یا از اول پخش شود. برای نهایی کردن برچسب Music در استوریتان ، روی Done ضربه بزنید.

با اضافه کردن موسیقی از Spotify ، SoundCloud و Shazam لازم است ابتدا برنامه موردنظر را باز کرده و آهنگی که می خواهید را انتخاب کنید. مطمئن شوید که برنامه را برای Spotify ، SoundCloud یا Shazam دارید ، بسته به اینکه از کدام یک می خواهید استفاده کنید.

انتخاب موسیقی برای استوری از Spotify

برنامه Spotify را باز کنید. آهنگی را که می خواهید از طریق استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید ، انتخاب کنید و گزینه Share را انتخاب کنید. از جمله گزینه های اشتراک گذاری ، یکی برای Instagram Stories است. روی آن ضربه بزنید و به استوری اینستاگرام خود بروید ، جایی که آهنگ انتخابی شما نمایش داده می شود.

بیشتر بخوانید
تغییر رمز اینستاگرام

می توانید متن ، برچسب ها و جلوه های دیگر را نیز به استوری خود اضافه کنید. برای ارسال استوری با آهنگی که انتخاب کرده اید ، روی نماد Your Story ضربه بزنید.

اضافه کردن آهنگ به استوری

وقتی استوری شما پست شد ، به عنوان پیوندی به Spotify عمل می کند. برای مشاهده آن روی Story خود ضربه بزنید ، سپس روی پخش در Spotify و سپس باز کردن Spotify ضربه بزنید تا آهنگ در برنامه باز شود. هرکسی که استوری شما را مشاهده کند می تواند آهنگ را از این طریق در Spotify باز کند.

انتخاب موسیقی برای استوری از SoundCloud

برنامه SoundCloud را باز کنید. آهنگی را که می خواهید به استوری خود اضافه کنید انتخاب کنید. روی نماد اشتراک گذاری آن آهنگ ضربه بزنید و اشتراک گذاری در Instagram Stories را انتخاب کنید تا آهنگ و تصویر مربوط به آن را به برنامه Instagram وارد کنید.

وقتی استوری منتشر شد ، به عنوان پیوندی به آهنگ در SoundCloud عمل می کند. استوری را مشاهده کنید ، روی پخش در SoundCloud ضربه بزنید ، سپس SoundCloud را باز کنید تا آهنگ در برنامه باز شود.

انتخاب موسیقی برای استوری از Shazam

متفاوت از سایر سرویس های موسیقی است ، Shazam متعلق به اپل است و آهنگی را که قبلاً گوش می دهید تجزیه و تحلیل می کند و آن را برای شما شناسایی می کند. هنگامی که نمی دانید چه کسی آهنگی را اجرا کرده یا عنوان آهنگ را به خاطر نمی آورید بسیار مفید است. همچنین می توانید برنامه را برای پخش موسیقی و ارسال آن به اینستاگرام دریافت کنید.

بیشتر بخوانید
بازگردانی پیج هک شده

برنامه Shazam را باز کنید. اگر در نزدیکی شما موسیقی پخش می شود ، به برنامه اجازه دهید آهنگ را تشخیص دهد ، سپس روی آهنگ در Shazam ضربه بزنید. اشتراک گذاری را انتخاب کنید و سپس گزینه Instagram Stories را انتخاب کنید تا آهنگ را به برنامه Instagram ارسال کنید.

پس از انتشار استوری ، می توانید از طریق اینستاگرام به برنامه Shazam بازگردید. استوری را در اینستاگرام باز کنید ، روی More on Shazam ضربه بزنید ، سپس Open Shazam را بزنید تا آهنگ را در برنامه پخش کنید.

امیدواریم که این مطلب ( اضافه کردن آهنگ به استوری ) مورد رضایت شما عزیزان واقع شده باشد. برای دیدن مطالب بیشتر به سایت لایک پرس مراجعه کنید.

اضافه کردن آهنگ به استوری

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top