پرسش و پاسخ

برای شروع کار با سیستم لایک ابتدا باید در وب سایت عضو شوید و پس از عضویت نسبت به خدمات مدنظر در پنل کاربری اقدام نمایید . این خدمات به ۳ دسته تقسیم میشود ، ۱. خدمات خرید لایک ، ویو و افزایش فالوور اینستاگرام ۲. خدمات گرافیکی و طراحی اینستاگرام ۳. خرید و فروش پیج اینستاگرام

در این حالت شما به سادگی میتوانید از طریق فرم تماس و یا چت آنلاین درخواست خود را به صورت جداگانه اعلام و و ثبت سفارش نمایید که روند آن بسیار ساده و سریع خواهد بود ، ولی قبل از ثبت سفارش حتما باید مراحل عضویت خود را در سایت انجام داده باشید .

ما شرکت ثبت شده هستیم و دفتر رسمی شرکت و همچنین آدرس ها و تلفن های دفتر کاملا مشخص هست ، همچنین نماد اعتماد الکترونیک به شما این اطمینان را میدهد که ساختار کاری ما بر اساس قوانین جرایم رایانه ای است و همچنین لینک ثبت شکایت پلیس فتا در قسمت فوتر وب سایت وجود دارد . حتما میدانید که برای انتقال یک پیج اینستاگرامی باید از طریق جا به جایی ایمیل موجود در پیج و همچنین تعویض اطلاعات هویتی یک پیج اقدام کرد که چه شما فروشنده باشید و چه خریدار در زمان انتقال این موارد به صورت کامل به شما توضیح داده خواهد شد .

این مورد ۳ علت میتواند داشته باشد ، مورد اول زمان اعلام شده از طرف ما هنوز به اتمام نرسیده است ، مورد دوم آدرسی که اعلام کردید با قوانین جمهوری اسلامی ایران مقایرت دارد و سومین حالت ممکن است در سیستم خودکار سایت مشکلی پی آمده باشد که جای هیچ گونه نگرانی نیست و شما میتوانید از طریق ارسال تیکت موضوع را مطرح نمایید تا از طرف تیم پشتیبانی بررسی شود .

در یک جمله به سادگی شما میتوانید با ارسال تیکت و یا سیستم پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید و تمام پرسش های خود را مطرح نمایید ، کارشناسان ما موظف به پاسخگویی دقیق و صحیح هستند و شما را تا رسیدن به نتیجه مطلوب همراهی خواهند کرد .

در صورتی کنسلی از طرف ما یا ساختار سیستم عینا وجه پرداختی در حساب کیف پول شما شارژ خواهد شد و میتوانید از مبلغ بازگشتی دوباره در خرید بعدی استفاده نمایید .

در ساختار سیستمی لایک پرس کیف پول برای خرید خدمات طراحی شده است و شما میتوانید صرفا از خدمات اسفاده نمایید و نمیتوانید آن را به صورت نقدی برداشت نمایید .

پاور لایک به مرور زمان به شما کمک میکنه که پست های خیلی خوبتون در اکسپلور قرار بگیره
بهترین زمان برای استفاده از پاورلایک زمانی هست که پست با گرفیک عالی میزارید و کمتر از ۵ دقیقه بعد از پست پاورلاک بزنید روش برای بیشتر دیده شدن بهترین روش استفاده از گرافیک قوی هست هم میتونید از خدمات گرافیک ما استفاده کنید که در بخش خدمات سایت روی صفحه اصلی موجود هست و هم خودتون از یک سری نرم فزارهای گوشی استفاده کنید و یا از سایت هایی مثل freepik استفاده کنید. پاورلایک رو نهایتا هفته ای یک بار روی بهترین پست هفته استارت کنید. برای اکتیو نگه داشتن پیج میتونید از سرویس بازدید اینستاگرام ( بدون نیاز به پسورد ) و سپس از زیر مجموعه همین سرویس به نام : Instagram Views + Profile Visits + Impressions + Interaction + Reach [1M] [INSTANT – 1M/Day] ⚡⚡ ⚡💧 استفاده کنید .

وارد وب سایت بشید ، از قسمت شارژ حساب به میزان مورد نظرتون شارژ کنید پنل رو بعد ثبت سفارش کنید

بله هشتگ ها در استوری بسیار مناسب هست . هشتگ رو بزارید زیر کاور پست که دیده نشه یا خیلی خیلی کوچیکش کنید . هشتگ های روز رو با فیلتر شکن که باز کنید بهتون نمایش میده ، مثل هشتگ در خانه بمانیم یا متشکریم ، به جز این هشتگ ها میتونید از هشتگ های مرتبط با کار خودتون هم استفاده کنید.

Scroll to top