افزایش فالوور و تاثیر آن در بازخورد پیج
آیا می خواهید بدانید که چگونه در سال ۲۰۲۱ دنبال کنندگان بیشتری در اینستاگرام بدست آورید؟ , افزایش فالوور و تاثیر آن در بازخورد پیج چقدر است؟
حتی اگر گزارش شده است که رشد کاربران کاهش یافته است ، اینستاگرام همچنان موقعیت خود را به عنوان دومین کانال شبکه اجتماعی پر استفاده پس از فیس بوک حفظ می کند. از یک میلیارد کاربر ماهانه اینستاگرام ، ۶۳٪ ( حدود ۶۳ میلیون ) نفر هر روز به طور متوسط ۲۸ دقیقه وارد اینستاگرام می شوند.
اینستاگرام اکنون بیش از یک میلیارد کاربر دارد و از ۵۰۰ میلیون نفری که هر روز استوری اینستاگرام را مشاهده می کنند ، یک سوم این افراد مربوط به مشاغل و کسب و کار است. با وجود ۸۰ درصد حساب های کسب و کار در اینستاگرام که وجود دارد ، به نظر می رسد بازاریابان علاقه بیشتری به آشنایی با Instagram برای تجارت خود دارند.
۱۰ تاکتیک برتر برای رشد اینستاگرام
ادامه مطلب را بخوانید تا ۱۰ مورد از بهترین تاکتیک ها را که می تواند به شما در رشد مخاطبان بیشتر و مرتبط تر در اینستاگرام کمک کند فرا بگیرید.
- ارسال مداوم پست ( حداقل یک بار در روز )
- لایو ، لایو زنده و استوری
- هشتگ های با کیفیت استفاده کنید.
- محتوا و نظرات کاربران را به اشتراک بگذارید.
- با دیگران همکاری کنید.
- در یک زمان خاص ارسال کنید.
- از تجزیه و تحلیل استفاده کنید.
- طرفداران خود را درگیر کنید.
- استفاده از مسابقه برای فالوورها
- پست متقاطع
۱. ارسال مداوم پست ( حداقل یک بار در روز )
ابزار بازاریابی بصری Tailwind بیش از ۱۰۰.۰۰۰ نمایه اینستاگرام را در سال ۲۰۱۷ مورد مطالعه قرار داد تا درک کند که چگونه فرکانس ارسال بر رشد و میزان تعامل فالوور تأثیر می گذارد.
آنها دریافتند که هرچه پست و استوری بیشتر ارسال کنید ، لایک و دنبال کننده بیشتری دریافت می کنید.
طبق این مطالعه ، پروفایل هایی که هفت بار یا بیشتر در هفته پست می گذارند ( یا حداقل یک بار در روز ) لایک بیشتری دارند و سریعتر دنبال کننده بیشتری می گیرند نسبت به کسانی که پست کمتری ارسال می کنند.
با جدول زمانی الگوریتمی اینستاگرام ، سازگاری به عنوان یک عنصر اصلی برای مشاهده پست های شما و ظاهر شدن در بالای جدول زمانی احساس می شود. اگر پست های شما به طور منظم به اشتراک گذاشته می شود و از جذابیت خوبی برخوردار است ، الگوی ما الگوریتم اینستاگرام است که ممکن است پست های شما را در بالای صفحه فیدهای دنبال کننده قرار دهد.
۲. لایو ، لایو زنده و استوری
در حالی که اینستاگرام به عنوان یک شبکه اشتراک گذاری عکس آغاز به کار کرد ، اما فراتر از عکس رشد کرده است. با ویژگی هایی مانند لایوهای زنده و Stories ، برندها اکنون می توانند انواع مختلفی از محتوا را ایجاد کنند تا طرفداران خود را جذب کنند و طرفداران خود را افزایش دهند.
۳. هشتگ های با کیفیت استفاده کنید.
ما هشتگهای زیادی را در وبلاگ بررسی کرده ایم ، اما به نظر می رسد در هیچ کجای شبکه های اجتماعی به اندازه Instagram مهم نیستند. هشتگ های مناسب ( و برچسب موقعیت مکانی ) می توانند تصویر شما را در معرض مخاطبان گسترده ای قرار دهند.
به دلیل محبوبیت آن ، حتی اکنون می توانید هشتگ را دنبال کنید!
Simply Measured دو مطالعه انجام داد و دریافت که پست های اینستاگرام با هشتگ و برچسب مکان بالاتری برای درگیر شدن مخاطب را دارند. به عبارت دیگر ، هشتگ ها می توانند بهترین گزینه برای رشد سریع دنبال کنندگان در اینستاگرام باشند.
با استفاده از ابزارهای رایگان اینستاگرام مانند Display Purpose ، Focalmark و AutoHash ، به راحتی می توانید هشتگ های با کیفیت و مرتبط را برای پست های اینستاگرام خود دریافت کنید. به عنوان مثال : با Display Purpose ، به سادگی چند کلمه در مورد تصویر خود تایپ کنید و این هشتگ های برتر را برای استفاده توصیه می کند.
۴. محتوا و نظرات کاربران را به اشتراک بگذارید.
ساده ترین راه برای اشتراک گذاری بهترین محتوای کاربران و دنبال کنندگانی که مرتبط با پست و استوری هایتان است و برای اعتبار دادن به کاربر ، این است که آن را در رسانه های اجتماعی یا اینستاگرام خود نشان دهید.
در Buffer ، هشتگ های #BufferStories و #BufferCommunity را برای نمایش استوری های منحصر به فرد کاربران خود شروع کردیم. این هشتگ ها گزینه های متنوعی را از استوری های دیجیتال تا راهنمایی های بازاریابان در شبکه های اجتماعی باز کرده است.
در اینجا یک مثال آورده شده است : علاوه بر رشد موارد زیر ، شرکت اطلاعات دیجیتال L2 Inc دریافت که محتوای تولید شده توسط کاربر همچنین احتمال مشتری شدن یک فالوور اینستاگرام را افزایش می دهد.
۵. با دیگران همکاری کنید.
یکی دیگر از راه های عالی برای افزایش میزان دسترسی به اینستاگرام و افزایش تعداد فالوورها ، همکاری با دیگران است ، چه از طریق مشارکت و چه از طریق حمایت مالی.
اگر بودجه ای برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی دارید ، ممکن است بازاریابی اینفلوئنسر برای شما مناسب باشد. تأثیرگذاران اینستاگرام در پست خود حساب شما را معرفی و برچسب گذاری می کنند ، و این باعث می شود افراد از پیج شما دیدن کنند. از طریق این استراتژی ، می توانید فالوور جذب کنید.
۶. در یک زمان خاص ارسال کنید.
پس از بررسی مطالعاتی در مورد بهترین زمان ارسال پست و استوری در اینستاگرام ، به این نتیجه رسیدیم که بهترین زمان جهانی برای این کار وجود ندارد. هر برندی بهترین زمان های خاص خود را برای ارسال دارد. فقط یک نکته وجود دارد ، آن هم این است که : به موقع بودن یک پست یکی از عوامل اصلی در جذب فالوور است.
همچنین می توانید از ابزارهای تجزیه و تحلیل Instagram مانند Iconosquare یا Buffer for Business استفاده کنید تا با استفاده از داده های اینستاگرام خود بهترین زمان ارسال را پیدا کنید.
۷. از تجزیه و تحلیل استفاده کنید.
یکی از راه های اصلی برای افزایش فالوور اینستاگرام خود ارسال محتواهایی با کیفیت بالا است که فالوورهای شما دوست دارند و با آن درگیر می شوند.
از کجا بفهمیم که فالوورها چه چیزی را دوست دارند؟ باز هم ، Instagram Insights داده هایی را برای شما فراهم می کند تا بفهمید دنبال کنندگان شما کدام پست را بیشتر دوست دارند.
- در برنامه اینستاگرام ، روی عکس نمایه خود ضربه بزنید.
- روی نماد Instagram Insights ( نمودار میله ای ) ضربه بزنید.
- به بخش « ارسال ها » بروید و روی « مشاهده بیشتر » ضربه بزنید.
- در اینجا پست های برتر خود را بر اساس تعداد مشاهده خواهید دید. می توانید روی جمله بالای صفحه ضربه بزنید و فیلترها را متناسب با آن تغییر دهید. به عنوان مثال : می توانید ویدیوهای برتر خود را در سه ماه گذشته که براساس نظر مرتب شده اند ، ببینید.
۸. طرفداران خود را درگیر کنید.
در برگه Explore ، به افراد بیشتری دسترسی پیدا می کند و احتمالاً فالوورهای بیشتری را کسب کنید.
بنابراین یک عمل عالی این است که فالوورهای خود را با لایک یا پاسخ دادن به نظرات آنها با پست های خود درگیر کنید. از آنجا که آنها تلاش کردند پست های شما را بررسی کنند و در مورد آنها نظر دهند ، با ادامه گفتگو پاسخ متقابل بسیار خوب است.
۹. استفاده از مسابقه برای فالوورها
بیشترین نظرات در مورد پست های اینستاگرامی پست های مسابقه هستند ، این پست ها برای افزایش و به دست آوردن دنبال کنندگان جدید بسیار مناسب هستند. به عنوان مثال : شما می توانید از فالوورهای خود دعوت کنید تا با ایموجی های مورد علاقه خود نظر دهند یا یکی از دوستانشان را برای ورود به مسابقه تگ کنند.
با کمک الگوریتم یا فالووهای خود می توانید به افراد زیادی برسید که ممکن است قبلاً نام تجاری شما را نشنیده باشند و اگر پست های نمایه شما را دوست دارند ، ممکن است ترجیح دهند شما را دنبال کنند.
۱۰. پست متقاطع
در آخر ، اطمینان حاصل کنید که طرفداران فعلی شما از طریق پست متقابل می دانند که شما در اینستاگرام هستید و یک مزیت بزرگ برای cross-post وجود دارد! یک مطالعه در مورد بیش از یک میلیارد پست فیس بوک از سه میلیون صفحه برند نشان داد که تصاویر ارسال شده از طریق اینستاگرام به فیس بوک بیشتر از تصاویر منتشر شده خودشان درگیر هستند.
امیدواریم که این مطلب ( افزایش فالوور و تاثیر آن در بازخورد پیج ) مورد رضایت شما عزیزان واقع شده باشد. برای دیدن مطالب بیشتر به سایت لایک پرس مراجعه کنید.